BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 11, 2011

best best ..

assalam sume...dah lame rasenye x m'update bl0g ny...time mula2 buat je rajin,skg da mkin malas..itulah manusia...h0h0o..

hari ni seharian di terengganu trade centre(ttc)..klu kt mlake pnggil melaka intrnti0nl trade centre(MITC)..hehe..sbnrnye kt sini ade pameran psal pkahwinan...best la jgak dpat tg0k byk pelamin cantik2...sakan aku b'gambar arini..hahaa...abes sume pelamin aku naek...mcm aku je y nk kawen..h0ho0..lmbat lg k0wt...skg kne study dlu..x pyah pikir sgale bnda nyhh...ececehhh~~~hahaa...td tg0k m0del pngntin pn aku da feeling..rse mcm aku plak y kawen..h0h0o..kwang3!!




awal2 da naek pelamin..abes la hilang seri aku!!hahaaa

byak plamin y lawa2....geram aku tg0k...hahaa...tp bg0s jgak ak g sane..dpt jgak nty m'nyumbangkn idea2 utk majlis abang aku nty...biarla idea aku nty jd knangan wedding dy0wg...hahaa...berangan jeww!!!! ahhh....peduli ape aku....heheee...







haaa..cntekk kn????...nii lahhh srba siket picture y smpat camera man & camera w0men aku snap...hahaaa...tenqiuu bnyak2...klu nk lebih b0le la tg0k kt fb aku...saje p0st kt fb,,sbb nk s0h bakal akak ipar aku tg0k...nty kn dye nk kawen..s0 b0le la dye nk c0py2 design pelamin...hehee...series best g sini...w/pn aku pnat gler seharian x berehat,,tp ak enj0y!!....skali skale enj0y ape salahnye kn..ape y pnting arini aku makan BANYAK....huhuuu...skali skale~~hehe...tp...sy0k suka2,,asgmnt berlambak x siap lg...ad0iyyhh....sabar jelaa..then ade plak org nk sp0il mo0d aku y da sedia ok nyhh...ishh2...tp aku buat x taw jee...xm0 la tensi0n2...relaxxx...id0p ni pnuh dugaan...hahaa...pndai aku cakap!!last2 melelehh jgak air mate aku...ishhh...diam2 sudaa..~~~

         mata p0n da ngant0k banget! pnat lahh,,nk tid0 plak..pnat2 pn aku gagahkn jgak nk update bl0g ni...psal on9 n01..!! itulahh aku...hahaa..klu ade ayat y laen mcm tuu buat2 paham la yekkk..ok..papaiii sume~~ 

>> Hope es0k akn jd lbih baik dr arini...sm0ga ALLAH kuatkn smgt utk mnempuhi sume dugaan dlm hidup nii..makin tua,,makin byk dugaan kannn???huhuu.. 
owritee...salam ukhwahh fillahh...:))

0 comments: