BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 27, 2012

HOLIDAY>semester break

Diam tak diam da 2 bulan aku d0k terperap kat umah ni. Tersangat lah boring. Tp ni y aku suke, relaxx2 kt umah bersenang lenang. Lemak yang aku ternak pn dah semakin menampakkan hasilnye!hahaa
Dulu bf0re cuti punye la berazam nk berdiet cuti sem ni. Hampehh... tak start pn lagi. sume makanan aku Baham.aauummmmm~
Planning diet mmg rosak binasa. hahah. naseb baik JusMate5 tak makan lagi klu tak membazir aje. i'allah start bln 5 ni mmg nk diet. b0dy da mcm t0ngdram. haishhh... sangat risau but what i can d0??:/
Nak diet kene seri0us!dsiplin. cakap mmg la senang yang rasa aku.haha. mane bole tahan teng0k makanan kt umah , habis licin aku kerjakan. w0keyh la,, mau tid0~

ape p0n,,d0akan saye nak p PRA TEST es0k. ~cuti2 ni p amk lesen kereta/m0t0~:))

0 comments: